Hos Erik hela dagen

Nu är jag här!
Har inte varit vid datorn på hela dagen, skola mellan 08:40-14:00. Sen tog jag bussen hem tillsammans med Sofie som skulle till Filip. Kom hem vid halv 4 tiden och satt lite vid tv;n och pratade med Ida. 20 över 4 ringde älskling och sa att han kommit hem och att jag kunde komma fall jag ville. Så jag tog moppen dit vid halv 5. Här ätit tacos där ikväll, masserat Erik med dom nya greppen vi lärde oss idag, hjälpt Tilda med sin header och sen tittade vi såklart på idol och lite på wipeout innan jag tog moppen hem i det iskalla vädret vid halv 10. Fy så kallt och mörkt det är ute! Varför kan det inte vara sommar året om? Hatar att det redan börjar bli mörkt vid 8.. Det enda som är mysigt med vintern är när advendsljustakarna ska fram + julafton och nyår och min födelsedag såklart! Nu har jag precis duschat och pratat lite med mamma så nu ska jag sova, börjar 20 över 8 imorgon med idrott. Slutar dagen halv 5! Hoppas jag överlever, men det gör jag nog eftersom vi har teckenspråk sista lektionen. Men vi ska även ha psykosocialt sammarbete, haha knappt så man kan stava till det. Och den läraren är en riktig bitch. Hatar onsdagar! Mycket jag hatar idag. Bäst jag är tyst och sover nu, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0