Godnatt

Fy vad jag bölade innan! Kollade på Titanic med familjen och man kan ju inte göra annat än att gråta när Jack sjunker ner död i vattnet och hon säger "jag lovar, jag ska aldrig svika dig"
Nu ligger jag i sängen och har precis fått rätt på naturkunskaps läxan, trodde det skulle vara lättare. Fick precis ett mysigt godnatt sms av älskling, känns lite tomt att sova utan han men vet ni vad som är skönt? Att kunna vakna imorgon utan att bli dränkt. Haha imorse när vi hade tävling/brottning om vem som var starkast så fick jag hela vattenflaskan över mig! Och sen skulle jag försöka ta den och hälla på Erik, vet ni vad han gör då? Han klunkar hela, haha gissa vem som hade ont i magen sen? Eller okej det kanske är jag som kaxar lite för mycket och tror att jag är starkare än vad jag är. Aja jag har kul iallafall.
Nu ska jag sova, imorgon åker jag buss med Erik så det är bra att ha nån att prata med fall vi fastnar i kö, ett plus är att jag slutar 20 över 12 imorgon! Puss och godnatt.

Bara för att vi är söta mot varandra så behöver inte det betyda att vi blir söta på foto eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0