Första gardasil-sprutan

Andledningen till att jag varken skrivit igår eller idag är för att jag inte varit vid datorn, haha logiskt va? Nej men igår slutade jag lite över 4. Tog bussen hem och åt och sen packade jag väskan snabbt och åkte till älskling lite över 6. Vi kollade på LOST tills klockan blev 9 då vi åt fruktsallad och taco-chips med dippa tillsammans med Eriks familj. Sen gick vi till Eriks rum och tittade på tv och somnade. Idag vaknade vi kvart över 7!!!!! Haha trodde klockan var jätte mycket för jag var pigg men nej, så var det inte. Kvart över 7, en torsdag när vi är lediga från skolan? Inte bra inte bra haha. Kollade på LOST fram tills halv 10 typ och sen åt vi frukost framför Wipeout US. Skit kul! Vid halv 12 åkte jag hem för att göra mig iordning och sen vid 1 kom farmor hit och hämtade mig. Vi åkte in till Lund där vi fikade på mormors bageri och sen gick lite i stan. Fick ett par lack-leggins av farmor för att jag skulle ta min spruta och för att jag var så nervös. Kvart över 3 gick vi mot city kliniken där vi hämtade ut ett recept, gick ner till apoteket för att hämta sprutan och sen upp igen där dom tog sprutan. Kändes typ ingenting! Ett litet stick sen var det över på 4 sekunder, blev chockad över hur snabbt det gick. Men nu däremot så har jag rätt ont i armen, det spänner och jag är rätt öm där men hellre det än att jag får livmoderhals cancer! Nu är jag trött så jag ska sova, vi hörs imorgon! Pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0