Efterlyst

Kollade på efterlyst idag efter idol, fyfan vad hemskt! Det var b.la. en kille som fortfarande är lös som utser ett "offer" på nattbussen, sen sätter han sig bredvid henne fastän det är massa lediga säten, börjar hålla armen om henne, smeka på låren, och på en hade han även tagit handen innanför tröjan och smekt henne på magen. När tjejen hoppar av bussen springer han efter en och slår ner en. Asså fyfan jag mår illa när jag hör sånt, varför hålla på och skada andra på det viset?

Nu ska jag sova, har precis kollat idol och båda mina favortiter gick vidare! Hade Rasmus också så får hålla tummarna att juryn röstar vidare han. Innan duschade jag lääänge, är en kyckling och jag hatar när det är kallt ute så innan ikväll när Erik ringde och jag gick upp på mitt rum så kännde jag hur kallt här var, skakade och var blå om läpparna, så jag duschade nog i ca 30 minuter i varmvatten, mysigt :) Vi hörs imorgon, godnatt!

Hahaha hade tråkigt igår, då brukar det sluta med att jag sitter och fular mig i webben. Ser ut som en jävla fluga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0