Dagens kommentar

Har gjort en ny kategori här i bloggen, eftersom visa dagar är så sjuka (speciellt med sofie haha) så tänkte jag skriva dagens kommentar här. Hoppas ni flabbar lika mycket som jag ;)

Kan börja med gårdagens:
Vi sitter inne på Naturkunskaps lektionen och pratar om djur som blivit vanligare, läraren tar fram en bild på overhead som är på en mårdhund. Men bilden var svart och vit så man såg inte så mycket..
Läraren: här är ett djur som blivit vanligare uppåt i Sverige
Sofie: fästing!
Hahahah som vi skrattade, mårdhunden var svart och rund på bilden

Okej dagens kommentar:
Jag, Sofie och Filip är på Centralen och dom ska precis säga hejdå till mig
Sofie: Nathalie! Titta höger, där e bögen! (en kille som går BF på vår skola)
Nathalie: *pratar som bögen* Aaaa och han har satt på sin lärare haha
Filip: hur fan kan han ha gjort det när han är kille?
Nathalie: Men daah, läraren kanske var en tjej? Nä just det, han var ju bög!
Hahaha jag och Sofie har inte bara samma klädsmak, vi är lika blonda och har lika trög humor också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0