Älskling kom!!! :D

Jag är glad nu, min Erik har precis varit här hos mig! :D
I det förra inlägget som jag aldrig publiserade i rätt tid innan höll jag på att skriva hur mycket jag hatade söndagar, för att man aldrig har något att göra osv.. När jag höll på att skriva det så ringde min älskling och frågade fall han kunde komma. Så han kom vid lite i 4. För er som hängt med så har han varit sjuk hela veckan så jag har inte träffat honom på 1 vecka. Så det var mysigt, har skrattat så jag bölat haha. Vid 5 tiden cyklade vi upp till ica för att köpa taco-bröd och sen åt vi tacos. När vi ätit upp så var vi typ på mitt rum och mös, skrattade, kittlades och jag fick göra min massage på Erik för jag är "så bra" på det tydligen haha.
Sen vid halv 8 blev vi rastlösa och ville göra något, så vi spelade Crash bandicot (stavning?) ni som är tv-spels nördar vet att det är en räv. Vi spelade det spelet med bilar och körde runt och skulle skjuta massa saker på varandra. Haha Eriks kommentar "vänta älskling jag ska inte göra något.. bara döda dig!" han har säkert övat på det för han vann alla gångerna och jag fattade inte vad jag gjorde för fel för helt plötsligt hade jag minus poäng och det kunde man inte ens ha? Haha. Han åkte hem nu för en liten stund sen, ska gå och lägga mig om en stund tror jag. Är rätt trött. Får se fall jag skriver mer innan jag somnar, annars hörs vi imorgon. Slutar 20 över 12, yes!

Du får mig att känna mig älskad, du får mig att känna mig speciell för du behandlar mig så otroligt bra, mitt hjärta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0