090930.

Min dag har gått fort! Började morgonen med idrott där både Josse och Sara skulle hålla varsin lektion, Sara började med linedance och sen Josse med Twist. Älskar dans så det var skitkul! Efter idrott hade vi skapande verksamhet där vi jobbar med våra dockor och sånt till en saga. Sen hade vi 15 minuters natur då vi kollade på en film och sen slutade vi. Då åkte jag, Sofie, Malin, Josse, Sara, Emma och Munevera till MC och åt. Sen gick tjejerna till sina "stationer" där dom skulle prata till 1orna. Min grupp var jag, Emma och Sofie och dom 2 skulle prata om domkyrkan, jag erbjöd mig att vara guide till 1orna eftersom varken Sofie eller Emma ville det. Jag och Malin gick till Botan och sen kom alla 1or och vi fick se vilka vi skulle guida. Som tur var kom Sara (inte i min klass då, utan hon som var med på nrj in the park i sommras) i min grupp + 2 till men dom var inte så pratglada haha. Efter guiden åkte vi till skolan och hade en teckenspråks lektion som gick skit snabbt.
Nu sitter jag här i soffan helt proppmätt och kollar på idol, farmor och farfar är här så vi har beställt pizza med dom och haft en mys-kväll. Har satt på lösnaglar också, vet inte varför för jag ångrar mig redan... haha. Nu ska jag kolla vidare på Idol, hörs senare fall jag har något att skriva om!

Snygging, right? haha nä ser fan läskig ut, kolla mitt öga :O

Kommentarer
Postat av: Anonym

jippi jag fick vara med i bloggen ;) <3

2009-10-04 @ 19:01:28
Postat av: sara

de e nrj in the park sara som skrev :D <3

2009-10-04 @ 19:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0