090929.

Denna dagen kan nog bara beskrivas med ett ord: massage.
Första lektionen hade vi massage, sen svenska där vi inte gjorde så mycket pratade mest, sista lektionen var kommunikation där vi skrev 4 punkter och resten av lektionen "lekte" vi typ bara. Hade avslappning och sånt där vi masserade varnadra. Skönt! Tog bussen hem halv 4 med Erik så kom typ precis hem eftersom det var mycket traffik. Nu sitter jag i soffan och har precis bytt om till ett linne och shorts eftersom jag var så varm, ska äta nu och sen hoppar jag in i duschen. Vi hörs senare!

Snygg soffa jag har va? ;) haha den ska snart slängas ut och då ska det målas om i mitt rum, yeeees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0