090928.

Hejhej alla bloggläsare!
Allt bra med er? Med mig är det sådär, fryser för det är riktigt kallt ute och sen har jag skadat min högra tumme idag. Malin jävlades med mig i skolan och jag skulle ge henne en fet smäll på låret men missar och slår handen/längst ner på tummen rätt i bordet! Haha så nu kan jag inte röra min tumme i sidled, stackars mig :(
Slutade 20 över 12 idag så jag var hemma vid 2. Har ätit mat och glass med nougatsås och bara degat framför datorn. Nu sitter jag och fular mig i webben för jag är så uttråkad, väntar på att Emma ska smsa. När hon gör det tar jag moppen ner till Center Syd och möter henne där, hon skulle dit när hennes föräldrar handlar mat. Hörs väl när jag kommer hem därifrån. En sak som är säker är att jag ska sitta bänkad framför tv;n ikväll, Idol 20:00 och Svenska Hollywood fruar direkt efter!

Tur att jag är så snäll som delar med mig av alla bilder, t.o.m dom hemska. Dock inte dom hemskaste för då skulle ni fått mardrömmar :( hahaha.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0