090927. (inlägget som aldrig publiserades imorse)

Nu är jag hemma! Eller okej det har jag varit sen typ 12 men har bara inte orkat blogga, förlåt.
Igårkväll var verkligen skitkul! Jag och Emma tog ju bussen tillsammans till Hörby, tog 1 timme och 40 minuter totalt för mig! När vi kom dit hittade vi en bänk som stod mitt i en fontän (bilden nedan) jag blev såklart jätte glad, ser ni på bilden hur jag skrattar haha. Sen kom Sofie, Malin, Josse och Sara och mötte oss och då gick vi och köpte kebabtallrikar och Sara köpte en bakad potatis. Sen hem till Sara ich åt och lite så. Sen kollade vi på Män som hatar kvinnor, men vi kollade inte så mycket för vi pratade igenom filmen. Resten av kvällen gick åt till att skratta och ha riktigt kul! Vid kvart i 12 kom Josses mamma och hämtade henne, mig, Sofie och Malin. Jag följde med Sofie hem och sov där inatt.

Här får ni lite bilder från dagen:


Haha vacker bild på mig? Inte precis men här ser ni hur glad jag var. Hade åkt buss i 1 och en halv timme, bytte 3 gånger för jag skulle åka inom Lomma för att åka tillsammans med Emma. Såhär glad var jag när jag väl kom fram till Hörby. Jag och Emma skulle vänta på Sofie, Josse, Sara och Malin och vi hittade en bänk mitt ute i en fontän. Heter man Nathalie måste man testa att sitta på den!


Här sitter mina flickor. Vi beställde kebabtallrik när vi kom fram förutom Sara som åt bakad potatis (baked potato) :)


Sen startade vi självutlösaren och tog massssssssa bilder


Men dom flesta bilderna slutade såhär "snyggt" Själutlösaren tar 10 sekunder på sig att ta en bild och jag klarade inte av att hålla masken så länge så jag lyckades alltid börja skratta i sista sekunden och alla andra började skratta med mig haha.


Sista bilden för kvällen. Älskar er flickor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0