090924.

Gud vad jag är trött! Fastän jag sovit 3 timmar idag..
Gick ju Vipan-loppet idag, 8 km, powerwalkade typ hela med Sofie, Malin, Sara och Nathalie. Sofie och jag sprang en bit också men eftersom jag mådde skitdåligt så höll jag på att svimma. 1 timme och 20 minuter, skit samma fick bättre tid förra året så jag brydde mig inte om detta. Huvudsaken att man är med. När jag kom hem la jag mig i soffan och kollade på tv och somnade i 3 timmar, sen när jag vaknade åt jag mat och ikväll har jag knappt gjort något. Kollat på Idol typ. Nu mår jag inte så bra, har lite feber så får se fall jag går till skolan imorgon eller inte. Hoppas iallafall jag blir frisk till lördag för då ska jag, Sofie, Malin, Emma och Josse hem till Sara för att äta pizza och ha trevligt. Nu ska jag sova, hörs imorgon!

2 månader kvar idag tills jag fyller 17, längtar! Det enda som är jobbigt är att när jag fyller 17 så fyller Erik 18 4 månader efter, haha fan jag vill också ta kör kort nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0