090923.

Får bli ett snabbt inlägg eftersom jag ska sova nu! Jag är världens otursbarn, imorgon har vi Vipan-loppet som är 8 km och såklart har jag gått och fått feber denna kvällen.. Därför jag ska sova för att kunna bli bra tills imorgon så får hoppas jag mår bättre då. Idag har inte hänt så mycket, skola, kom hem vid 6 och sen har jag bara varit på Center Syd och bytt mina Xl shorts haha. Just nu ösregnar det ute, låter som nån bankar på mitt fönster, hoppas det inte håller på imorgon när man ska springa.. Jaja slutar runt 12 imorgon så vi hörs när jag kommer hem ifall jag nu går till skolan.
Nu har jag tvättat bort sminket och svarat på älsklings godnatt sms så nu ska jag sova :) Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0