090921.

Hej allihopa!
Vad tycks om min header? Ingen "proffs-header" precis men jag gillar bilden. Har tagit några bilder ute idag och blev nöjd med ett fåtal eftersom jag hade 2 kattungar bredvid mig som sprang förbi när självutlösaren tog så blev en del misslyckade. Skola idag mellan 8:20-12:20. När jag kom hem så bakade jag negerbullar, och sen har jag inte gjort mycket mer idag. Mår inte bra nu, har riktigt ont i huvudet och känns nästan som jag börjar få feber. Jobbigt..
Ikväll blir det Svenska Hollywood fruar och kränga nergerbullar och nektariner. Skriver innan jag somnar, hej sålänge.

En av bilderna :)


Här är hur bilderna sabbades haha
1. Zlatan (som jag kallar han för han dribblar med studsbollar haha) ville kela mitt i allting och kröp in i mitt hår.
2. Han gick framför kamran
3. båda kattungarna satt bakom kamran och glodde ut den för att dom inte fattade varför självutlösaren pep
4. dom välte kamran
5. han börjar leka med bandet till kamran
6. det slutade med att jag också hamnade i leken och fick klorna i benet haha.

Kommentarer
Postat av: Sofie

så fin din header är!<3

2009-09-21 @ 22:21:13
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0