090920.

Riktigt kul och trevlig kväll blev det igår!
Jag sms-bloggade som ni ser nedan eftersom jag inte hann starta datorn. När vi kom hem sprang jag upp för trappan och sminkade mig och packade min väska. Erik ringde och sa att han var hemma hos Filip så jag tog moppen dit, sa hej snabbt till Sofie och Filip och sen körde Erik och jag hem till honom vid halv 4 tiden. Erik duschade och jag plattade mitt hår eftersom jag inte hann det innan. Sen vid 6 tiden kom Filip och Sofie. Killarna tog min moppe till pizzerian och köpte pizza & kebabtallrik medans jag och Sofie gick ut en runda i skogen med Mio Eriks hund och pratade. Sen åt vi, och skrattade så man fick kramp i käkarna haha. Efter maten kollade vi på AFV och Kvateret skatan tills vi blev rastlösa och gick ut en runda med Mio. När vi kom in igen spelade vi pictionary, Erik och jag vann för vi samarbetade bäst och Sofie och Filip "gjorde slut" imellanåt när dom inte klarade av att rita vissa saker haha. Dom cyklade hem vid 12 och då gjorde Erik och jag oss iordning för sängen och kollade på LOST innan vi somnade. Tack för kvällen Sofie, Filip och älskling! :)<3
Imorse åt vi frukost framför LOST och sen cyklade vi ut med reklamen. När vi kom tillbaka kollade vi ett till LOST-avsnitt till och sen körde jag hem vid 1 för Erik var tvungen att plugga.

Nu sitter jag i soffan och äter nudlar och blir kär i massa kläder, örhänge, ringar och sjalar på internet. Åh studiebidrag du är välkommen nu! Hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0