090917.

Håller på att drabbas av bloggtorka därför det är så få uppdateringar.
Skolan idag gick snabbt och var skit kul, lika mycket sjuka saker och skrattanfall som vanligt. Efter skolan tog jag bussen hem tillsammans med min älskling. Han sa att han var sugen på att komma hem till mig ikväll så vid halv 7 kom han. Vi pratade, lyssnade på musik, tog foto med hans nya mobil och mös. Sen vid 8 blev det Idol och efter det kändisgalan tills halv 10 då Erik blev hämtad. Skulle följa han ut till vår brevlåda och vänta tills hans mamma kom, fyfan vad illa jag mådde! Såg ni kändisgalan förstår ni.. Rafael Edholm eller vad han heter skulle dricka massa shot's, smoothies och sånt skit med insekter. En var gjord av gröna gräshoppor och han spydde flera gånger och svalde spyor flera gånger sa han själv. Sen drack han även vattenbuffel hjärna, nä fy inget gott!
Nu går mina ögon i kors så jag ska somna igen, har redan somnat ett x antal gånger nere i soffan när jag tittade på tv. Imorgon har jag sovmorgon, 1 lektion och sen ska vi till Lomma. Eller Emma och jag ska dit med A klassen eftersom vi har vissa lektioner med dom när resten av klassen har Matte b och Engelska b, vi har inte valt samma inriktningar. Så 1 lektion + en liten utflykt till Lomma med Aina, vår älskade lärare! Dagen kommer nog springa iväg. Längtar riktigt mycket till lördag för då ska jag sova hos Erik. Vi har bjudit dit Filip och Sofie också, vi ska äta pizza, kolla på film och ha mysigt, ska bli skit kul! Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0