090916.

Hej!
Min dag har bara flugit fram! Började skolan 08:20 med idrott, första lektionen någonsin på Vipan som jag tyckt var rolig. Kanske för att vi spelade A klassen mot B alltså min klass i spökboll. A klassen fuskade och jag och Josse skrek halsarna av oss haha. Sen hade vi skapande verksamhet och efter det en håla vilket betydde låång lunch! Och vad händer då? Jo man hamnar i busken, satt i Eriks knä en bit ifrån dom andra tjejerna och när Josse vänder ryggen till springer jag fram och försöker slänga i henne i en buske, men misslyckas såklart och hon bär iväg mig med hjälp av Sara som höll i benen och slängde i mig i busken, haha livsfarligt att gå tillsammans med dom asså. Tur att Malin finns som gav mig en hand och hjälpte mig upp :) Sen hade vi psykosocialt arbete, lika tråkigt som det låter och som ordet är svårt att säga. Sista lektionen var teckenspråk där vi kollade film och fick sluta 45 minuter tidigare, alltså kvart i 4. Jag, Josse, Emelie, Malin och Oskar satt utanför J-huset länge. Tjejerna skulle bli hämtade och jag och Oskar väntade på Sofie. Tillslut orkade vi inte vänta längre så jag och Oskar gick ner mot bussen och väntade där istället eftersom han helt plötsligt skulle dissa oss och ta en direktbuss hem till sig.
Jag och Sofie åkte till BK för båda höll på dö av hunger och min buss gick inte förräns 1 timme. Tog bussen halv 6 och var framme vid 6 då mamma ringer och säger att jag ska fortsätta åka till Center Syd fall jag ville gå där med dom. Dom skulle köpa hem MAXmat och jag fick ett mini-mål så jag rullar fram nu!
Nu ska jag sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0