090914.

Idag har jag stor shoppat inför hösten, fick svart skinnjacka av mamma och pappa och köpte en vit halsduk + mössa. Skola idag mellan 8:20-12:20, efter skolan åkte jag och Emma och tjuggade oss på BK, är ju trots allt hennes födelsedag! Sen vid 2 gick vi mot stan där vi mötte Sofie. Gick lite i stan och sen vid 3 gick jag och Emma mot centralen, satt där en stund och sen kom älskling så jag fick åka med dom hem. När jag kom hem hjälpte jag mamma med disken och gjorde min svenska läxa, sen åkte vi till center syd.
Nu ikväll har jag kollat på Svenska Hollywood-fruar med mamma, fyfan vad kul det var! Haha dom är ju riktigt pinsamma ibland, liksom Anna Anka vem fan vill heta det? Haha det är ett program som jag kommer se varje vecka framöver! Nu ska jag sova, har dunkande huvudvärk som inte velat släppa på hela dagen. Imorgon går jag i skolan till 2, ska nog träffa Erik sen på kvällen. Jaja vi hörs imorgon, godnatt!

Stort grattis till en av mina allra bästa vänner, Emma Andersson 17 år idag :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0