090913.

När Erik åkt hem passade jag Linus & Ida eftersom mamma och pappa spelade varsin golf tävling. Vi kollade på alla Idol avsnitt eftersom vi spelat in alla. Sen vid halv 3 kom pappa hem. Då åkte vi till Center Syd. Fick en riktigt fin klänning från VILA av pappa. Linus ville äta på MAX så pappa följde med han dit och jag och Ida gick till MC. Fast jag var duktig jag åt en ceasar sallad. Hittade även en skinnjacka på Vila som jag nog ska köpa imorgon. Sen köpte jag en present till Emma eftersom hon fyller år imorgon. Nu ska jag göra min läxa i naturkunskap, vi hörs innan jag somnar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ceasarsalladen e dock inte så nyttig, de har lyckats peta ner en massa socker i den.. :/

2009-09-13 @ 20:24:01
Postat av: Anonym

ceasarsalladen e dock inte så nyttig, de har lyckats peta ner en massa socker i den.. :/

2009-09-13 @ 20:24:12
Postat av: Nathalie

Svar till anonym: kanske det, men dock mycket bättre än en hamburgare och pommen :)

2009-09-13 @ 21:03:14
URL: http://ndanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0