090907.

Mitt hår blev bra! Blev ljust men det är ju ljust jag vill ha det.
Hade skola idag mellan 8:20-12:20, älskar måndagar från och med nu för det är den enda dagen i veckan jag får åka buss tillsammans med Erik på morgonen och vi slutar så tidigt. Efter skolan åkte jag med Emma hem till Lomma, vi var hos henne i kanske 5 minuter sen gick vi ner till mammas jobb och hämtade pengar till mig och sen gick vi och åt på Stiffes. Sen gick vi till konsum för att köpa en vaniljbulle och sen satt vi oss ute och pratade på en bänk, halv 4 slutade mamma i Lomma så då åkte jag med henne hem. Nu ska jag lägga mig och läsa min läxa en gång till och sen sova, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0