090905.

Nu är jag hemma igen, blev hämtad halv 12 typ av mamma för att jag skulle hem och städa och älskling skulle börja städa hos sig.
Har varit en jätte mysig fredagskväll där. När jag kom dit vid halv 7 så åt vi sushi. Sen gick jag och älskling in på hans rum, han hade överenergi så han tog fram sin gitarr till guitar hero och sprang runt och hoppade i sitt rum och dansade och spelade till olika låtar som jag ändrade, haha vi är sjuka. Sen satte vi på tv;n och kollade på några LOST-avsnitt och när vi inte orkade kolla mer så gick vi och gjorde oss iordning och la oss i sängen och kollade på Big Brother, gamla avsnitt från när Linda Rosing var med.
Idag vaknade vi runt 9 tiden, åt frukost och kollade på LOST. Sen gjorde vi inte mycket mer. Ikväll kommer Fridas föräldrar hit men hon kunde inte följa med för hon hade annat planerat. Så jag har lånat Heartbreak kid av Erik som jag ska se istället. Jaja vi hörs senare idag!

Andledningen till att vi passar så bra ihop och har ett så underbart förhållande är nog lite för att båda är lika sjuka i huvudet? Hahaha ni ska bara se mappen "älskling & jag" på min dator, ojojoj där är bilder som ingen får se ;) hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0