090903.

Orkar igentligen inte skriva, är trött i mitt huvud och vill bara sova. Slutade skolan kvart över 4 idag, tog skolbussen in till centralen med Sofie, Emma och Sara och sen tog jag och Sofie en buss ut till Nova Lund. Åt och köpte varsin klämma till håret och Sofie köpte även strumpor. Imorgon kommer Sofie och jag få många blickar, vi har likadana sjalar och båda hade tänkt ha dom imorgon, haha ni får se bild imorgon på hur lika vi kommer vara.
Kom hem vid 8, efter ett tag skulle jag, mamma och Linus åka till stallet för att hämta Ida. Jag frågade mamma ifall vi bara skulle åka i bilen till stallet och sen tillbaka "ja" säger hon, så jag tog på mig pappas foppa-tofflor som är storlek 44. Men istället kör vi in på Willy´s, där gick jag med stora skor och mamma och Linus bara gapskrattade åt mig och kallade mig bonde. Jag har alltid varit det svarta fåret i min familj :( hahaha.
Nu ska jag sova!!! Älskar min säng och mitt täcke och min kudde, jag är desperat eller nåt? Nä men trött och bara svamlar just nu, lika bra att avsluta inlägget innan det blir för ointressant.. fall det inte redan har det? Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0