090902.

Godmorgon!
Jag borde få pris denna morgonen: ställde klockan på 20 över 7 och gick upp lite i 8. Ska ta min buss 9:25. När jag vaknade mådde jag inte bra men jag tänkte att vi har teckenspråk idag så jag vill inte vara hemma, gjorde mig iordning och när jag kom ner såg jag att klockan var 8:20 och bara "shit jag måste cykla nu, bussen går om 5 minuter!" smart som jag är kommer jag på att jag är en hel timme förtidig? Haha. Så nu sitter jag i soffan och tittar på vakna med the voice, saknar den radiokanalen! Slutar halv 5 idag så kommer väl hem runt 6 tiden. Och vet ni? Ikväll lovar jag er en dagens outfit bild, ska försöka ta mig i kragen och komma igång med dom igen.
Puss ha en bra dag!


Mff i ballonger, bilden jag lovade er igårkväll.


Kan ni förstå känslan att stå här? Alla sjunger/skriker hymnen och det bara regnar serpentiner och papper överallt. Målet blev begravt i vitt och blått. MFF är bäst! Helsingborg vem fan är ni? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt otroligt underbart! Se nu till att komma på varje match ;) Dra med sofie också! :D

Malmö FF <3

2009-09-02 @ 17:46:00
URL: http://karinbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0