090901.

Ja jag lever!
Har bara varit seg på att uppdatera idag. Kan börja med att berätta att matchen igår var så sjukt ball! Blev 0-0 men ändå, bara tifot i början var så coolt att man rös. Efter matchen blev jag och älskling hämtade utav hans mormor & morfar och sen åkte vi hem till mig. Åt macka och sen gick vi och la oss. Imorse åt vi frukost och duschade och sen tog vi bussen tillsammans till skolan. Slutade 20 i 2 idag då jag gick in på H&M snabbt med Sofie och Emma och köpte en tröja + en scarfs. Var i Lödde 10 i 3 och hade tid hos tandläkaren 3 så gick direkt dit, varken jag eller min tandläkare visste varför jag hade tid där idag, men hon putsade mina tänder så dom blev fina ;)
Sen hem och vara "barn-vakt" till Linus och Ida. Vi åkte till skopunkten och jag köpte ett par skor. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Sitter och snorar och nyser nu, är jätteförkyld + att jag har ont i halsen och håller på att tappa rösten för att jag skrek för mycket på matchen igår, bra jobbat Natti! Nu ska jag skriva klart den sista meningen på min läxa och sen hade jag tänkt ta foto på alla kläder jag köpt och lägga in innan jag somnar. Haha säger som Linus sa idag när jag köpte skorna "du bara handlar, och handlar, och handlar, och handlar" så gick han runt skit länge tills han hittade en tidning på marken, jag och Ida forsatte gå tills Linus skriker stanna. Då kommer han springande med en bild på en kattunge som han tyckte var söt och hade rivit ut haha, han är lika störd som jag ;) Jaja hörs snart med bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0