Tur man förändras lite?

Här kommer massa gamla bilder, tur man har förändrats lite i utséendet ändå, även om visa är rätt söta ;)


Ett collage på mig och Lotta, hur gamla kan vi vara här? Det var nog i 6an tror jag? Nä jag kommer inte ihåg, men vi sminkade oss den kvällen. Och Lotta lockade och plattade mitt hår, den dagen tyckte jag att mitt hår var så fullt platt så jag skulle inte göra det igen, haha tänk vad det har förändrats ;)


(Datumet i hörnet på digitalkamra-fotona stämmer inte!) Detta var kvällen jag kom hem från Lotta och vi tagit bilderna ovan. Haha sött att man kunde sminka sig så bra? -host-ironi-host- haha


Jag i 7an, det var fan sjukt hur smal och liten jag var! Skärpen jag har om midjan som man inte ser gick ju fan runt en halv jag till där, jävla former som man måste få ;)


En brunhårig Natti, höstlovet i 8an. Haha fyfan den hårfärgen kommer ni aldrig få se mig i igen kan jag lova! Hade i 2 hårfärger vilket resulterade rött-brunt hår, men det ser man inte på bilden för det har blekt lite då. Haha kände knappt Erik då, vi pratade bara över internet och nu för nån månad sen har han berättat att han trodde jag gått och blivit emo haha


I 8an, det var basket tunering och vi tjejer i klassen kom på att vi skulle vara klädda som typ bilden. Söndriga tröjor, riktigt sotade ögon, upp sprayat hår (dränkt i hårspray, dock ser man varken sminket eller håret på bilder för detta var på kvällen, jag somnade när jag kom hem haha) Jag gick runt i shorts korta som trosor och svarta strumbyxor, även här pratade Erik och jag bara över msn och sms typ, fick höra länge om dom "superkorta shortsen" att han och hans kompis skulle köpa sånna haha vilket minne jag har.


Var i Rhodos med familjen, Caroline och Frida + deras föräldrar i maj 2007. Vi träffade greken som sitter i mitten av mig och Carro, träffade han några kvällar och han hade med sig lite olika kompisar varje kväll. Han längst till vänster hade släkt i Finland så jag lärde han räkna till 10 på svenska, det roliga är att dom inte kan utala "schh" ljudet i 7, som vi skrattade. Och NEJ jag är inte rädd på bilden, haha var bara inte berädd när Frida skulle ta den.


Tagen 1 dag innan sommarlovet mellan 8 och 9an. Såfort jag såg att Erik gick till Ica på matrasten så ville jag också gå dit haha. Har en film inspelad på datorn också från när vi satt här, lite kul att se och skratta åt. Synd att trion inte höll "föralltid" som vi sa..


Vid ån sommarlovet mellan 8-9an, kan ju bara tacka mitt "yngre" jag att jag var en sån bilddagbok nörd. Tog bild på exakt allt jag gjorde och åt känns det som när jag kollar tillbaka i mina gamla album haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0