Myshelg

Asså förlåt förlåt och förlåt.. Men jag har riktigt mycket i skolan just nu och jag känner mig sjukt stressad för denna veckan har jag naturkunskaps prov, matte b prov, inlämnings uppgift + skriva sammanfattningar på massa texter i svenska! Och ändå sitter jag här en lördagkväll och har inget att göra men skiter i att plugga? Så typiskt mig att vara ute i sista minuten alltid...
Iallafall kan berätta att igår gick jag i skolan från 10:00-11:15, var skööönt ska jag säga! Började dock 20 i 10 men "lektionen" började 10. Jag, Emma och Sofie spelade upp vårt rollspel som var prov i kommunikation och Svenska, det var på 10 minuter och resten av lektionen satt vi och kollade på alla andras rollspel så dagen var inte alls ansträngande. Trots det så somnade jag i en och en halv timme när jag och farmor kommit hem från Center Syd. Vid lite i 5 kom min älskling till mig. Vi åt och tittade på idol. Hade mys med chokladfondue och tittade på LOST. Sen somnade vi.
Idag så har jag varit på Köpenhamns zoo med farmor & farfar + syskonen. Var första gången i mitt liv som jag ser en flodhäst live, vilken mun! haha. Har varit en mysig dag men sjukt kallt, jag gick och skakade och hade ingen känsel i mina tår. Nu ska jag gå upp och borsta tänderna och ta bort sminket. Imorgon kommer mamma och pappa hem från sin vecka i Turkiet, hoppas dom köpt något av det som stod på min lista :)
Puss hörs imorgon fall jag hinner, lovar ska bli bättre med att ta bilder. Imorgon ska jag lägga in bilder från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0