Matkrig!

Orkar/hinner inte blogga så mycket på vardagarna eftersom jag har rätt mycket i skolan nu dessa 2 veckorna innan höstlovet.
Idag har det varit en kul dag i skolan, jag och Sara hade matkrig med fil och flingor vilken slutade att hon skvätte ner hela hennes sjal som jag hade på mig, haha vi hade bytat för dagen så det var rätt åt henne, fick i håret och lite på byxorna, säg nånstans hon inte hade fil, råkade dränka hennes mobil med vatten på bordet också haha. Tog lång tid att försöka få ur filen ur håret.
Idag efter skolan åkte jag, Sofie, Emma, Malin, Josse och Sara till Nova lund och shoppade. Var duktig och rörde ens inte mitt studiebidrag på kortet men kom hem med en t-shirt från Gina. Kom hem vid 6 och åt och resten av kvällen har jag suttit och pratat med älskling på msn och spelat spel på face book, jag vet jag är nöörd.
Nu ska jag sova, har skolfoto direkt på morgonen och kan säga att jag är nervös eftersom alla gymnasieskolor i hela lund får denna skolkatalogen, måste vara snygg ;) haha. Godnatt hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0