mamma & pappa är hemma.

Hej på er!
Allt bra? Jag har bara lust att sova just nu, fastän klockan bara är 10 men jag slänger in ett snabbt inlägg ändå. Idag vid 2 åkte jag, farfar och Ida in till danmark för att hämta mamma och pappa vid flygplatsen, så bruna och fina dom var. Lite avundsjuk blev jag när dom berättade att dom haft ca 30 grader i luften och 26-27 i vattnet!
Vi fick massa fina presenter, jag fick 2 björn borg trosor, 2 stycken ed hardy tröjor en (långärmad och en tjocktröja) och i för tidig födelsedagspresent så fick jag en ed hardy väska + DKNY parfym. Ni får bild på allting imorgon! Nu ska jag sova. Imorgon åker jag buss med älskling till skolan, alltid lika mysigt. Sluta 20 över 12 och klockan 15:00 ska jag gå till dagiset där jag ska praoa i 5 veckor efter lovet och hälsa på, barn 3-5 år kommer bli skit kul! Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0