Hinner inte..

Andledningen till varför jag inte skrivit i min blogg är för att jag inte hinner. Har skit mycket i skolan nu dessa 2 veckorna innan lovet. Har hänt en del i helgen som jag inte berättat. Sovit hos min älskling från lördag-söndag. På söndagen hade vi 26 månader tillsammans :) Sen när jag kom hem var det inte mamma & pappa som var här hemma för dom har åkt på golfsemester till Turkiet i en vecka, utan det var farmor & farfar som bodde här och ska göra det nu tills söndag. Fick ett sms från mamma och pappa ikväll att dom har strålande sol och 28 grader, fuuuusk! Nu ska jag läsa min läxa en gång och sen sova, hörs när jag orkar/hinner haha. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0