Halloween=överskattat!

Enligt mig så har halloween gått helt förlångt! Visst är det gulligt när små barn kommer och ringer på dörren och säger "bus eller godis" det har dom gjort hos mig hela kvällen och nu har vi knappt något godis kvar. Eller hur är det mysigt med alla pumpor som står utanför dörrarna med tända ljus i sig? Kommer ni ihåg när man var liten och skulle gå bus eller godis men ibland tog det jätte lång tid för man ville komma på ett bra bus.
Och visst är det kul med halloween fester och klä ut sig och sånt men det har gått över styr. Helt ärligt, halloween ska vara lite läskigt eller hur? Med skelett, häxor och lie-man och sånt, men istället så kommer tjejer i hor-kläder rent ut sagt! Kolla bara på bilderna nedan, vilken är halloween för er och vilken är maskerad?
Men jag säger som Egoina, halloween är enda dagen som tjejerna kan gå runt så utan att behöva bli märkta.



Maskerad/Halloween?


Kommentarer
Postat av: emma

Jag håller med helt och hållet Natti! :o <3

2009-11-02 @ 19:05:48
URL: http://theperfectemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0