fredag-måndag med älskling<3

Gud vad mysig helg jag har haft!
Blev lite ändrat, skulle ingentligen sova hos älskling lördag-söndag och sen skulle han sova hos mig söndag-idag för vi är lediga idag. Men jag åkte dit redan på fredagskvällen och det var ju bara mysigt! Hoppas ni har haft en bra helg.
Jag är förkyld! Har inte haft någon smak/lukt så har inte velat äta i helgen för det är tråkigt att bara tugga och inte smaka haha. Nu har jag ont i mina bihållor, det sprängs.. Jaja jag överlever! Har en kort dag i skolan imorgon, först prov på massagen men den kan jag för jag har haft Erik som prov-docka haha, sen har jag en kort svenska lektion och en kommunikations lektion där vi ska jobba med ett rollspel så det är kul. Slutar vid 2 och då ska jag, Sofie, Malin, Sara, Josse och Emma åka in till Malmö och gå och shoppa på Entré, ska bli skit kul! Kom på att jag inte lagt in bilderna från Sara än, men det gör jag imorgon när jag kommer hem från Malmö. Nu vill jag sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0