Flickan som lekte med elden

Allt bra med er idag? Själv är det ganska bra, vet inte fall jag håller på att bli förkyld eller fall det är allergi, jobbigt är det iallafall..
Tänkte berätta lite om gårdagen. Mamma skjusade in mig till Eriks mormor & morfar där även han och hans familj var, vi åt god mat och efterrätt och vid 8 tiden åkte vi alla in till Lund för att se flickan som lekte med elden. Innan bion började träffade jag även Frida och Caroline + deras mamma och pappa, det visade sig att dom också skulle se samma film som oss och satt bara 2 soffor ifrån oss längst bak haha. Efter bion blev jag och Erik hemkörda till mig och var här vid 12 något, så vi gick och la oss.
Idag åt vi frukost och kollade på massa LOST-avsnitt, och jag låg och bölade eftersom en kille dog och skrev en lista till tjejen han gillar på ön, fy vad jag grät haha. Ja jag är blödig. Sen duschade vi och gjorde oss iordning. Klockan 3 skulle Erik hem så jag skjusade han på en cykel ner mot centrum och Linus och Ida följde även med, sa hejdå till Erik och sen cyklade vi vidare och gick ut med hunden som Ida gör varje dag. Var ute i 1 timme i regn så ska jag beskriva mitt hår med 2 ord just nu så är det lockigt & affro!
Just nu kollar jag på tv 4. Dom pratar om mordet på 15 åriga underbart söta Therese, sjukt att mördarna bara får 1 år och 8 månader!! Nu ska jag spela mobil-spel och sova, alltid lika jobbigt att somna kvällen efter älskling åkt hem, men jag får väl överleva och ligga och längta till fredag då jag ska sova hos han. Vi hörs antagligen imorgon. Puss och godnatt!

Tack för att du finns! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0