091029.

Hej på er!
Nu sitter jag här framför datorn och kollar in bloggar och lyssnar på Eriks spotify lista. Har spelat zoo tycoon 2 med min lillebror hela morgonen, haha vi är nördar.
Idag vet jag faktiskt inte vad som händer? Men ska absolut inte sitta inne hela dagen för idag så är äntligen solen och den blåa himmlen framme! Har ju inpricip regnat hela lovet.. Funderar på att våffla/locka mitt hår och gå ut och ta lite kul bilder? Ja vi får se hur det blir med den saken, händer det så får ni väl se något resultat sen. Ska även försöka hitta på lite saker till min önskelista eftersom jag snart fyller år och släkten börjar tjata att dom vill ha den nu, men alltid när man ska önska sig saker så kommer man inte på vad, men på sommaren så vill man ha allt men då är det minsann ingen födelsedag inbokad ;) Haha dagens I-lands problem?
jaja vi hörs om en stund!

(slänger in ett inlägg med massa gamla bilder efter detta, sitter på vår stationära dator och här är bilder på mitt konto som är 100 år gamla, lite kul ändå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0