091027.

Hej på er!
Ja bloggens uppdatering blir lika seg trots att det är lov. Men har bloggtorka just nu så det kan inte hjälpas..
Idag händer det mycket, funderar på att åka ner till Center Syd för att kolla på en skjorta som jag hittat på Ginas hemsida, sen vid 2-3 tiden ska jag cykla ner mot centrum för att gå ut och gå med en stor springer spaniel. Ida går ut med en hund 1 gång i veckan (på vardagarna) och hon får 400 i månaden för det, men idag är hon i stallet för hon ska bli skötare på en häst så jag var snäll och ställde upp och gå ut med hunden. Ska försöka dra med mig Linus för det blir lite ensamt annars.
Igårkväll åkte jag, mamma och Ida till Caroli i Malmö, fick äntligen köpt en vinterjacka så får väl inviga den när jag går ut.
Nu ska jag upp och städa mitt rum, vid 5 tiden ska jag vara hos Eriks mormor och morfar vi ska äta mat och sen vid 9 ska vi se "flickan som lekte med elden" på bio, ska bli kul! Efter bion sover jag och Erik hos mig och vi kommer väl hem vid halv 12 nåt så jag hinner inte skriva mer ikväll. Kanske blir ett till inlägg innan jag åker. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0