091009.

Allt bra med er? Med mig är det bra, har precis haft min sista lektion som skulle vara från 20 i 2-halv 4 typ. Men vi slutade vid 2 eftersom vi skrev ett prov/förhör om allemansrätten. Nu sitter jag här och försöker underhålla mig själv, igentligen kan jag åka hem men jag vill vänta på Erik som slutar vid halv 4 och åka buss hem med han. Ikväll händer inte så mycket, ska mest vara hemma med mamma och pappa eftersom dom åker till Turkiet imorgon natt på en golf resa i 1 vecka, fusk! Ska även försöka hinna med att plugga till mitt svåra prov på tisdag, även om det är fredag idag.. Imorgon ska jag åka till min älskling och sova där, mysigt! Jaja vi hörs senare, puss på er!

(fan det funkar inte att ladda upp bilder här i skolan, aja ni får överleva i nån timme till!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0