091001.

Usch 1a oktober, nu börjar hösten på riktigt.. Min morgon började med att bussen jag skulle byta till i bjärred hade kört och jag fick sitta där 30 minuter och frysa. Dagen i skolan var bra, roligast var nog när vi skulle göra Mona Lisa i olika saker som b.la. pinnar, blad, garn. Jag och Josse fick gips haha skit svårt och vi satt mest och lindade in hennes tumme. Tog bussen hem kvart i 5 och när jag kommer till bjärred och ska byta till bussen hem som ska vara där 12 minuter över 5 kom den aldrig. Satte mig på en bänk, det började ösregna och jag satt och skakade. 10 i 6 kom bussen, alltså 35 minuter försenad! Så jag har suttit i Bjärred i sammanlagt 1 timme idag, inte min dag? När jag kom hem hade jag blåa läppar och iskalla händer.
Nu har jag precis fixat, filat och målat mina naglar, känns skönt eftersom dom såg riktigt skabbiga ut innan. Drog av mina lösnaglar i skolan eftersom jag inte gillade dom, så har gått runt med lim på naglarna, inte snyggt. Nu ska jag lägga mig och sova, orkar inte skriva mer sen så vi hörs imorgon! Puss.

Detta är andledningen till varför jag plattar mitt hår, mitt hår är vågigt och lite skruvlockigt av sig själv, och när jag sen kammar ut det så blir det bara ett stort fluff/affro haha snygging bild va? Not...
(har bara blivit massa webb-bilder, ska bli bättre med kamran och ja jag ska lägga in bilderna från Sara imorgon!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0