Underbar helg!

Har inte skrivit på hela helgen för jag har sovit över med Erik. Kan berätta om min helg..
I Fredas kom Erik till mig lite över 5, vi hade det mysigt och sen åkte min familj bort så vi var hemma själv och gjorde tacos och tittade på Idol. Sen somnade vi vid 12-1 för vi var rätt trötta.
Igår (lördag) så vaknade vi och åt frukos framför tvn, sen tog vi upp chips, ostbollar och guacamole till min säng och krängde dirket efter frukosten haha. Vid halv 1 var jag tvungen att säga hejdå till min lilla svartis för vi fick avliva henne :( och sen körde mamma mig och Erik hem till honom. Vi var ute ett tag och låg och tittade på en film. Sen var det dags att göra sig iordning för Sofie & Filip + hans familj skulle komma. Det var mycket kul med många skratt och vi satt ett bra tag med Eriks ipod för att slå varandras rekord haha.

Idag vaknade jag och Erik vid halv 10, åt frukost + lussekatt och sen la vi oss i hans säng och tittade på Twilight, älskar den filmen! Klockan 2 kom pappa och hämtade mig för Erik skulle ut och dela ut reklam, och nu när jag kom hem hade jag halvhög feber.. Inte kul mår inte speciellt bra nu kan jag säga.
Sitter i soffan och äter äpplebitar och lussekatt och ska lägga mig och vila huvudet hörs nu.
Älskar min Erik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0