Störd?

Jag har aldrig haft problem med Katrin Sytomierska eller hur hennes efternamn stavas, men när hon står i direktsänd tv på Idol eftersnack och säger att dom inte kommer sända på två veckor eftersom dom ska utanför Sverige för dom ska till Malmö och Göteborg? Haha jaja vill hon bara bli mer o-omtyckt så fine..
Har suttit och tittat på idol hela kvällen med mamma och syskonen för pappa är på fest. Nu ligger jag under 2 täcken och lyssnar på spotify listor. Ska snart försöka sova för mamma ska åka till Malmö och hämta pappa om 1 timme och dom som känner mig vet hur jäkla mörkrädd jag är! Alla skrattar bara åt mig när dom är på min nedanvåning och jag ska hämta något där uppe, sen när jag ska ner för trappan igen så låter det som en flock elefanter för jag springer ner. Haha har världens vildaste fantasi, på kvällen då när det är mörkt..
Vi hörs imorgon, vet inte vad som händer på dagen men på kvällen ska Frida komma till mig :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0