Smålandresan sommaren 07

Hittade massa roliga bilder sen sommaren 2007 när mamma, jag och Linus & Ida åkte till mormor och morfar. Det är 42 mil upp dit så jag och Ida har underhållt oss med min mobilkamra ser jag när jag hittade bilderna haha. Denna resan kommer jag ihåg framför allt för då fick jag reda på att Erik blivit singel och gillade mig <3


Här var jag blond-brunett, hade varit i mallorca för 1-2 månader sen typ så det bruna hade blekts.


"Ida ta foto på mig när jag låsas sova med min gröna ipod" (som jag älskade) haha typisk natti-bild när jag var bdb nörd


Ser brun ut på denna bilden, men... kolla bilden nedan


Hatar att vara en blek-fis haha, jäkla Ida som blir så sjukt brun


Lite söt och ful bild på oss syskon haha


Seriöst (!) kolla mina ben, jävla pinnar! Varför kan jag inte vara så smal fortfarande?


Sista bilden på en litenliten del av släkten på mammas sida. Fr h. Linus, Tim, Elias, Hanna, Adam, Moa, Linnea sitter inklämd, Tea, Ida, jag och i mitt knä min lilla bebis Adrian. Och ja, jag har alllllltid älskat småbarn! haha det syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0