Nyårsklänningen?

Jag skrev ju att jag köpte en klänning i fredes. Här har ni bild på den. Gillar det skarpt speciellt att det bara är 1 axelband + att det är snyggare i verkligheten än på bilden. Funderar på att ha den på nyår och jag tror att det blir denna också.
Vad ska ni göra på nyår? Själv så ser mina planer ut så att jag ska vara med älskling, Sofie och Filip. Vi ska äta mat tillsammans och ha det lika kul, om inte mer, som förra året! Jag älskar att fira nyår. Utanför mitt hus har vi en storstor gräsmatta med en kulle så alla här omkring samlas för att smälla raketer vid 12-slaget. Så man skriker gott nytt år till alla. När jag var mindre var jag rädd för rakterena, eller inte dom men ljudet. Oftast så stod jag inne i fönstret och tittade ut och när jag väl gick ut så skulle jag ha en mössa + öronproppar för jag hatade smällarna. Nu tycker jag det är mysigt och fint. Förra nyår var så kul och mysigt för jag fick fira det med älskling (och alla andra såklart men dom fick bara en gott nytt år-kram och ingen kyss haha) Det är så mysigt att stå och skåla med sina vänner och känna doften av raketerna. Okej nu drömmer jag mig bort för mycket, men tror ni har fattat att jag längtar mycket till nyår! Nu ska jag städa upp lite på rummet och sen ska jag sova för jag är otroligt trött. Jobbar mellan 9-15:30 imorgon så vi hörs kanske på morgonen!

Inte världens bästa bild på mig fall man säger så, men det är ju klänningen ni ska titta på ;) Haha snygg naken staty vi har där bakom va? Nästa gång jag tar "outfit-foto" så får han flytta sig. Men nu dessa veckorna på apun så känner jag ingen vidare inspiration till att ta sånna foton för man slänger bara på sig något.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0