Komplex fri?

Godmorgon på er!
Åh jag njuter av att börja klockan 9 på måndagar, så skönt att kunna sova till 8! Sitter och äter frukost framför the voice på tvn just nu. Igår innan jag gick och la mig kom jag på en sak.. jag är nöjd med mitt utseende, mina ögon, mitt hår osv.. men min kropp är jag dock inte alltid lika stolt över. Så igår innan jag gick och la mig gjorde jag en "tabell" för denna veckan. Varje dag ska jag göra 30 gånger 3 situps i 90 grader (morgon, eftermiddag kväll) och sen ska jag gå stavgång i 45 minuter minst 4 gånger i veckan.
Kom ihåg, ingen är komplexfri! Inte ens Kissie eller Dessie eller vem man vill jämföra sig med. Nu ska jag äta upp mina flingor och sen kör jag till APUn 10 i 8, hörs när jag kommer hem vid halv 4!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0