Bilder sen 1 året på Vipan

När jag letade bilder på mig och Sofie hittade jag massa roliga bilder från 1an. Tänkte lägga in några och jag vet att Sofie kommer börja gnälla över att jag ska ta bort någon men det skiiiiter jag i, för det är gamla tider så vi bjuder på oss själva nu, eller hur everybody? :D


Gud vad jag kommer ihåg denna dagen! Haha Oskar kom till skolan med värsta röda trafik ljuset till hår! Det hade blivit helt missfärgat, vet inte hur han lyckades. På bilden tror jag han har snott min mobil och jag är berädd att slå till med mitt burberry-paraply som jag alltid var berädd med i väskan? haha.


Alla tyckte att Oskar hade värsta skidorna till skor jämfört med mig så någon har tagit bild på det också haha.


Jag och Sofie är uttråkade på en lektion. Sur-kärringen som ni ser vid tavlan? Kommer ni ihåg att jag skrivit om hur mycket jag hatade henne? Sen har jag Eriks tröja, träffade han på matrasterna och när jag frös var han snäll och lånade ut sina tröjor till mig <3


Vi var på studie-besök på något muséeum eller något sånt? Jag och Sofie tyckte inte det var speciellt intressant så vi ägnade vår konsentration åt att pilla en staty i näsan istället :)


Vi skulle ha teater med ombytta roller, alltså killar var tjejer och tvärtom. Här är Oskar med Emmas tröja och mina vantar. haha snyggt va? ni ska se filmen på han och Björn när dom leker tjejer haha.


Våran mattelärare ägnade inte sig till att lära ut speciellt mycket, här har hon tagit Lindas mobil och "posar" med tungan ute. Haha alla höll på att dö i flabb, kolla bara på Michaela och Linda. Och med en mattelärare som bryr sig "så mycket" om lektionerna så var detta vad vi gjorde... (bilden nedan)


Igentligen konstigt att vi fick godkännt i kursen när vi bara satt och lekte? haha


BF1C (som nu inte finns mer) favorit i repris. Haha Oskar är CP!


Avslutar med denna bilden. Undrar ni vad vi gör? Jo ska berätta.. Jag kom till skolan en morgon och alla ville att jag skulle starta radion på min mobil. Men i vårat hus så var det ingen täckning. Jag kom med idéen att ha sändaren över mitt huvud. Men då tyckte Oskar att det inte var bra så han höll sändaren till mig och sa åt mig att hålla båda armarna upp och ett ben ut och att jag skulle sitta så HELT stilla! Och vet ni? Vi fick igång radion på full täckning ;)

Oj blev lite många bilder, men det är bara kul! Nu ska jag sova, pusshaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0