Bilder från mammas födelsedag

Här får ni bilderna som är tagna ikväll:


Snygg bild va? Haha tagen i bilen innan vi åkte. Jag älskar min lillebror lika mycket som han älskar att vara med på foto ;)


Åh älskar Elysées sallads-buffé! Äter mig seriöst mätt på den + vitlöksbröden innan vi ens hunnit få in fondue. Tog 2 tallrikar idag haha


Här är hela gänget. Tror farmor pratade när vi tog bilden men fick ta denna ändå för det var den enda som Linus tittade fram på. Han är omöjlig att få med på bild..


Innan vi åkte hem körde vi till Stortorget för att kolla på Parisehjulet dom satt upp


Fick bli en halv-bra bild på statyn också. Tyckte ljuset på himmlen var häftig men kunde inte fota med blixt för då försvann det och jag frös så det var rätt svårt att stå stil med händerna.

Har fått inspiration till bloggandet igen. Har märkt hur mycket roligare det är när man lägger in foton i inläggen. Så ska försöka göra det från och med nu, för en bättre blogg för er och för mig ;) Nu ska jag duscha och sen sova, godnatt <3


Kommentarer
Postat av: tilda

En frågestund är i full gång på min blogg! Något du vill veta? :)

2009-11-03 @ 18:50:08
URL: http://hellostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0