091125.

Hej på er!
Allt bra? Själv är det väl ganska bra, trött som bara den efter dagarna med barnen som leker med mig och skriker. Slutade 3 idag och då var mamma snäll och kunde hämta mig eftersom pappa körde mig imorse för jag mådde dåligt så han tyckte inte jag skulle köra moppe. Följde med mamma till ica och beställde tid till optikern, så vi körde hem och jag plockade ihop papper och glasögon och cyklade ner och fick det testet till körkort gjort så nu ska vi bara skicka in papperna och sen får ni hålla er inne från vägarna för då kommer jag ut!
Ska snart äta och sen ska jag och mamma ner till Center Syd, ska byta mina jeans jag fick av dom till en mindre storlek och vi ska kolla på Rean på Cubus. Sitter och funderar på fall jag ska tvätta mitt hår ikväll eller imorgon på morgonen för jag har sovmorgon. Tror det blir ikväll för då kan jag sova längre imorgon.
Slutar 10 i 4 imorgon (fick sluta 10 minuter tidigare för att hinna med min buss) och då ska jag snabbt köra hem och sen tar jag bussen till Lund och möter Sofie och sen vidare hem till henne, ska bli kul att få snacka av sig lite!
Men nu ska jag fortsätta läsa bloggar, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0