091102.

Grattis till mamma idag som fyller år!

Idag var första dagen på APUn, gick väl helt okej. Är redan en favorit bland barnen och 3-4 killar som är 3-4-5 år är kära i mig och hängde efter mig och när jag väl slutade halv 4 ville dom kramas innan jag fick gå utanför dörren. En av personalen sa "populär redan första dagen, det bevisar att du har gjort ett bra intryck" yeah every body loves me! haha. När jag slutade så cyklade jag hem i ösregn, ringde och pratade med Erik en stund och sen började jag fixa mig, satte på klänning, stumpbyxor och högklackat (ni får se kvällens outfit efter detta inlägget) Familjen + farmor & farfar åt på Elysée idag för att fira mamma, mysigt och super gott!
Nu sitter jag i soffan helt utslagen, tar på krafterna att ha massa barn skrikande runt sig, ska hoppa in i duschen, leta fram ett regn-ställ tills morgondagen och sen ska jag sova. Slutar halv 2 imorgon så det är skönt! Ni får outfit och bilder från kvällen nu i inläggen efter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0