R.I.P

Pappa har precis kört iväg med min älskade lilla undulat Tweety, hon ska tyvärr avlivas nu :( Hon har blivit sjuk på sista tiden och är ju typ 4 år så det är rätt gammalt tror jag? Vet inte hur gamla undulater blir...
Jag vet har varit dålig att uppdatera bloggen nu i helgen men har sovit med min älskling hela helgen. Åkte till han i fredes och sov där och sen på lördagen var vi hos Erik. Vid 3 tiden tog vi moppen hem till mig och lämnade våra väskor och sen åkte vi till Center Syd. Erik skulle kolla på MQ för han fick 500 i presentkort. Fick 3 par örhänge av älskling, tack <3 Sen åkte vi hem till mig igen, duschade och sminkade mig och sen kom min kusin och hans tjej och hämtade mig och Erik eftersom våran bil var full.
Kollade på melodifestivalen på kvällen, top 3 blev mina favoriter! 1:a norge, 2:a Island och 3:a Aserbaijan. Höll ju såklart på Sverige också men förstod rätt snabbt när hon började sjunga att det inte skulle räcka med tanke på dom andra låtarna..
Erik åkte hem vid 10 imorse för han skulle dela ut reklam, nu ska jag klä på mig sen ska vi åka och titta på en undulatunge. Pappa skulle kanske åka till Burlöv Center med mig sen så får se fall jag köper något. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0