överlycklig

Just nu ligger jag och ler. Kanske är för att jag har varit hos min älskling från klockan 4 till 20 i 10 och det var mysigt. Han hjälpte mig med matten och det känns mycket bättre nu, klarade t.o.m vg uppgifterna när erik hade förklarat de ni! haha. En annan sak som har fått mig glad är smset från Erik som jag fick innan. Och Sverige kvalade idag och gick vidare i melodifestivalen! Detta är en bra dag. Imorgon är det nationella i matte, sen kanske nationella muntligt i engelska beror på vilka grupper läraren väljer. Efter skolan tror jag att jag och Sofie sticker och tar en glass och belönar oss själva att vi har kämpat oss igenom denna veckan, hoppas det blir fint väder! Sen ska jag nog hem och städa mitt rum, min gaderob och min toalett för älskling ska sova här på lördag. Annars kommer han bara gnälla över mina kompisar (dammråttorna) som ligger och myser under min säng :) Haha så äcklig jag låter! Nämen helt ärligt så har jag bara haft så dammigt 1 gång... kanske 2 då. Nu ska jag sova, eller göra lite situps först. Komplex över min mage just nu, brukar inte ha det men just nu har jag det. Godnatt hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0