mörkrädd :$

Haha stod i badrummet och skulle precis hoppa in i duschen när jag hör att någon ringer på dörren. Sen skriker pappa "Natti dom stänger strömmen om en liten stund" Jaja tänkte jag, jag hinner säkert duscha innan det. Men nej, där står jag i ett kolsvart badrum och fick panik. Haha inte alltid lätt att vara Nathalie när man är rädd för mörker och sånna sillar som kommer fram i badrummet när det är mörkt. Nu känner jag mig fräsch igen och ska slänga på mig lite smink och föna håret innan jag sätter på moppehjälmen, vill inte ha hjälm-frilla idag. Puss

PS: kolla min ruta där ni kommenterar nu! Och när ni ändå kollar vad jag har gjort så kan ni slänga in en kommentar ;) DS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fint:) kan du fixa det till mig baby?<3

2009-05-06 @ 11:37:56
Postat av: EmmaAndersson

Haha, snyggingen själv ju! :D<33333333

2009-05-06 @ 22:01:24
URL: http://thaamini.blogg.se/
Postat av: Luucy

Haha fräsigt :D



Hatar med mörker, inte trevligt.



Kram!

2009-05-07 @ 15:11:22
URL: http://luucylousie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0