leende på läpparna

Är så glad idag! Efter att ha hört älsklings ord i bussen, hur stolt han var över mig, hur han verkligen ser hur jag kämpar i skolan och att jag är bäst. Sånna ord gör verkligen ens dag, gick hem med ett leende på läpparna från busshållsplatsen :)
Hände typ inget i skolan idag, började matten till 1. Jag, Emma och Amanda gjorde en diagnos tillsammans och klarade den. Sen hade vi engelska, klockan halv 3 typ. Hon sa att dom som hade lämnat in uppgiften igår och klarade den fick gå hem! Så jag, Emma, Madde, Oskar, Amanda D och Amanda N gick till MC och åt glass :D alla tycker att jag och Madde är äckliga för vi doppar pommes i glass, erkänn det är gott?
Sen ringde älskling och sa att han kom till Centralen vid 4 så gick dit och mötte han. Vi åkte buss hem, nu sitter jag här. Är sugen på att springa så ska nog åka till skogen snart. Ska bara läsa lite i min engelskabok först.
Hoppas er dag är lika bra som min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0