Internet fuckade...

Mitt internet var konstigt igår när jag skulle lägga mig och blogga. Efter en stund förstod jag att jag hade tryckt på knappen man stänger av internet på datorn när jag bar upp den för trappan. Klockan var typ 11 då och mina ögon gick i kors så jag orkade aldrig blogga..

Nu sitter vi i datorsalen, har ingentligen ingen lektion nu och sista lektionen så vi skulle bara haft engelska från typ halv 11 till 5 i 12. Men bara för att ingen skulle skolka på engelska lektionen får vi sitta i datorsalen och skriva en uppgift. Slutar 5 i 12. Tror jag och Emma skulle snabbt in till stan sen och efter det åker jag hem och gör mitt engelska arbete. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0