en dag i malmö med min farmor

Hade bara 2 lektioner idag, slutade 11:45 och tog bussen 12:07 till malmö. Halv 1 mötte jag farmor vid värnhem och sen gick vi in på Entré. Åt lunch där inne, någon riktigt god pastarätt med fläskfilé och champinjoner! Sen shoppade vi, fick ett läppglans och ett läppsyl från yves rocher och en bikini från gina tricot. Tack farmor <3
Sedan satte vi oss ute i solen, farmor med en kaffe i handen och jag med en iskall hallon-blåbärs smoothie. Så gott och det kändes som det var minst 40 grader där i solen så varmt det var. Tog bussen hem 20 över 4 och tackar farmor för en riktigt kul dag och hoppas vi gör om det!
När jag kom hem höll jag på med lite svenska uppgifter, mamma kom och sa att jag kunde få 50:- ifall jag tog moppen och lämnade Idas skor så det gjorde jag och efter det gick jag in på Gina Tricot och hittade en rosa body för 49:- som jag kan ha till min svarta midje-kjol. Bilder på allting kommer imorgon för jag orkar inte gå ner och hämta sladden + att jag håller på att dö efter mina situps. Vet inte hur många jag gjorde och dom sista gjorde jag med benen i 90grader. Fyfan.. Imorgon är det nationella i matte på morgonen, muntligt i engelska och utvecklingssamtal så måste sova nu. Hörs imorgon puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0